Hallo allemaal!

Wij zijn de bevers! Een gezellige groep jongens en meiden van 5 t/m 7 jaar. Wij zijn de jongste en kleinste leden van Scouting Wateringen.

Vind jij het leuk om lekker te knutselen, buiten spelletjes te doen of gewoon lekker bezig te zijn met leeftijdsgenootjes?
Dan zijn de Bevers wat voor jou!
We hebben iedere zaterdag een bijeenkomst van 12:30u tot 14:00, waarbij we iedere week weer iets anders doen.

Het seizoen loopt van begin september tot eind juli. Aan het einde van ieder seizoen sluiten wij af met een weekendkamp. Dan slapen wij in een ander scoutinggebouw en doen we daar leuke activiteiten. Ook halverwege het seizoen gaan wij een keer een nachtje slapen op ons eigen gebouw!

Wil je een keertje komen kijken of een keertje meedraaien met onze bijeenkomst? Dat kan altijd!
      Laat dat dan even weten aan Jasper van Brakel en misschien zien we je dan binnenkort!
      Het is altijd mogelijk om 3 keer mee te draaien om erachter te komen of de Bevers iets voor jou is voordat je een beslissing neemt!

Algemene informatie:

Bevers: Jongens en meisjes van 5-7 jaar
    Bijeenkomst: Zaterdag van 12:30 tot 14:00

Leidingteam:

Jasper van Brakel (Contactpersoon & Penningmeester)
    Yareck Budwilowitz
    Karlijne van Haaren
    Nanet Huising

Bij meer info of vragen mail: