Groepen

Scouting Wateringen kent acht speltakken:

• de Bevers voor jongens en meisjes van 5 tot 7 jaar op zaterdagmiddag;
  • de Welpen voor jongens en meisjes van 7 tot 9 jaar op zaterdagmiddag;
  • de Wolven voor jongens en meisjes van 9 tot 11 jaar op zaterdagmiddag;
  • de Scouts Jr voor jongens en meiden van 11 tot 13 jaar op vrijdagavond;
  • de Scouts Sr voor jongens en meiden van 13 tot 15 jaar op vrijdagavond;
  • de Explorers voor jongens en meiden van 15 tot 17 jaar op vrijdagavond;
  • de Roverscouts voor jongens en meiden van 17 tot 18 jaar op vrijdagavond;

Meer informatie over de speltakken vind je op de speltakpagina's of neem contact op met de contactpersoon.

Scouting Wateringen draait volledig op vrijwilligers. Leiding, bestuur en ondersteuners organiseren in hun vrije tijd leuke, spannende en uitdagende programma's en activiteiten voor de leden. Wil je een steentje bijdragen, kijk dan eens bij leiding worden of de Plus Scouts!

Contributie

De contributie is voor het  Scoutingseizoen van september 2023 t/m juni 2024 (1 jaar) exclusief kampen en andere bijzondere activiteiten:

Bevers € 140
Welpen € 145
Wolven € 150
Scouts junior € 155
Scouts senior € 155
Explorers € 165
Roverscouts €  ----
Stam € 82,50

Opzeggen van het lidmaatschap kan ieder Scoutingseizoen vóór 1 oktober door - na contact met de leiding - onderstaand uitschrijfformulier in te vullen. Restitutie van contributie is niet mogelijk.

Inschrijf-, Uitschrijf- en Wijziginsformulieren

Hier vindt je de digitale inschrijf-, uitschrijf- en wijzingingsformulieren. Deze kan je gebruiken om in of uit te schrijven na contact te hebben gehad met de groep.
Met het inschrijfformulier kan je ook veranderingen doorgeven:

Gelieve eerst contact op te nemen met de speltak om gezellig en vrijblijvend 3x mee te kijken tijdens een opkomst. Wilt uw kind (of willen uw kinderen) dan graag op scouting? Gezellig! De leiding zal u dan doorverwijzen naar deze pagina om in te schrijven. Heeft uw kind nog niet meegedraaid? Dan dit formulier dus ook (nog) niet invullen.
Uitschrijfformulier