Roverscouts

De Roverscouts zijn een groep jongens en meiden van 18 tot 20 jaar

Vind je het gaaf om je samen met je vrienden & vriendinnen lekker uit te leven?!?! Met het stoken van een vuurtje, spellen spelen, naar het bos, brood bakken, vlotvaren, film kijken etc… Natuurlijk krijgen óók de scoutingtechnieken een belangrijke plaats in het programma. We maken bouwwerken van houten palen en touw (pionieren) en maken tochten met kaart en kompas. Ook leer je bij ons samenwerken in een team en leer je veel dingen zelfstandig te doen. Verschillende weekend-kampen en een zomerkamp van een week maken dit helemaal compleet.

Ben je nieuwsgierig geworden, kom dan gerust een keertje langs!

Wij hebben opkomst op donderdagavond van 21:00 tot 22:30 bij het Scoutinggebouw “Het Knooppunt”, Rozemarijn 16 te Wateringen.

Mocht je meer informatie willen, stuur dan een berichtje via de contactpagina

Geocache:

We hebben met de Roverscouts een geocache verstopt. Ga jij hem zoeken? Hieronder staat uitgelegd hoe je dat kan doen.

Ga naar positie 52,0508 Noord / 4,1845 Oost

Neem ongeveer 100 meter afstand van het object dat je daar ziet staan. Beweeg jezelf zo, dat het object op één lijn tussen jezelf en de grote kerktoren (NH Kerk) van Monster staat. Je kijkt nu naar de plek, aan de voet van het object, waar de geocache is begraven. TIP: neem een schepje mee.

Veel plezier!

Leuke links:

Evenementen:

Algemene informatie:

Explorers: Jongens en meiden van 18-20 jaar

Bijeenkomst: Vrijdagavond van 21:00 tot 22:30

Meer info of vragen mail:

(Bege)leidingteam:
Koen Wilmer