Scouts Senior

Heb je zin in avontuur, gezelligheid en vrienden voor het leven? Bij de Scouts Senior ben je aan het juiste adres! Hier dagen we jongens en meiden van 12 tot 14 jaar uit om hun grenzen te verleggen en te genieten van allerlei leuke activiteiten. Denk aan levend stratego, het bouwen van je eigen kamptafel, kamperen in tenten, koken in de buitenlucht en het maken van een kampvuur. Kortom een onvergetelijke ervaring!

Onze bijeenkomsten vinden plaats op vrijdagavonden van 19:30 tot 21:00, en het seizoen loopt doorgaans van begin september tot begin juli. Maar het hoogtepunt van het jaar blijft ons zomerkamp, dat plaatsvindt in de eerste week van de zomervakantie (regio midden). Daar beleef je avonturen die je de rest van je leven zult koesteren.

Als je meer wilt weten over ons zomerkamp of als je vragen hebt over de Scouts Senior, aarzel dan niet om contact op te nemen met Karlijn Verbaan, onze contactpersoon. Bovendien ben je van harte welkom om eens langs te komen bij ons scoutinggebouw "Het Knooppunt" op de Rozemarijn 16 te Wateringen. Je kunt zelfs vrijblijvend drie keer met ons meedraaien om te ontdekken of scouting iets voor jou is.

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Leidingteam:

Vince Rodenrijs

Wendy van der Akker

Tim van Cuylenborg

Rens van Cuylenborg - Penningmeester

Karlijn Verbaan - Contactpersoon

Voor meer informatie mail naar:

Clue: De basis voor hacken is het zoeken in code.