Scouting Wateringen is een jongerenvereniging waar ongeveer 120 jeugdleden en 25 leidinggevenden een leuke en leerzame tijd beleven. Door verschillende acties en veel eigen werkzaamheid kunnen de leden de contributie betaalbaar houden en tóch veel leuke dingen doen. Scouting Wateringen doet dat in het mooie gebouw 't Knooppunt, aan de Rozemarijn. Ook zijn er diverse spannende activiteiten in binnen­ en buitenland.

Een traditionele actie is de verkoop van oliebollen en appelbeignets. Ook dit jaar kunt u deze overheerlijke lekkernij weer bij u op tafel krijgen. Kom op Oudejaarsdag langs op het Plein tegenover Scrumpie (van 09:00 tot 15:00 uur) of doe een bestelling vooraf via het emailadres om ze te laten bezorgen in Wateringen.

De prijs dit jaar is 5 oliebollen of 3 appelbeignets voor € 5,50.

De leden van Scouting Wateringen bedanken u voor uw steun en wensen u een fijne Kerst en een gelukkig en gezond 2023 toe.